מחקר
ואסטרטגיית מותג

אסטרטגיה מגובשת היא נוסחה להצלחה גלובלית, היא זאת שתוביל את המותג שלכם לצמיחה שמבוססת על על ערכי המותג שמכתיבים את התון של החברה כולה, נוסחה זו תחסוך לכם בעלויות ותגבש עבורכם חזון שיווקי אפקטיבי.

כחלק מיצירת אסטרטגיה מדויקת וברורה, אנחנו חוקרים את כל עולמות וממשקי הארגון, מבינים לעומק את ערכי הליבה והעשייה של הארגון, ממפים את הזירה התחרותית ומסייעים להגדיר מיהו הארגון – ומהו החזון וערכי הליבה שלו.

מי, מה מו?

מה ההצעה השיווקית, מאפייני השוק, פרופיל הלקוח (Buyer Persona), מסע ההחלטה שלו ומערכת השיקולים והרגשות שעומדת בבסיס תפיסתו את המוצר או השירות. מה המניע העמוק של הארגון ומה הצעת הערך והבטחת המותג

מצוידים בהגדרות ברורות לגבי זהותך, טריטוריית הפעילות וחשוב מכל, החזון שמאחורי הדברים – אנחנו ממשיכים לשלב הבא – בניית מותג B2B שמגביר את המודעות אליך, מקצר את תהליך המכירה ומעודד את לקוחותיך להפוך לשגרירים של המותג שלך.

אסטרטגיה מדיה

כחלק בלתי נפרד מהצלחת הקמפיין אסטרטגיה בתכנון החלוקת התקציב בין מדיות קונבנציונליות בטלויזה רדיו שילוט ועיתונים למדיות הדיגיטליות שתופסות חלק חשוב בתדמיתו של כל מותג מצליח.

# פרסום

אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את האסטרטגיה העסקית שלו (לדוגמא קביעת המחיר, בחירת צינורות הפצה וכדומה). אסטרטגיה שיווקית מתמקדת בשלושה אלמנטים: הצרכן, המוצר אשר מוצע לו והצעת הערך USP (Unique Selling Proposition) שתגרום לו לרכוש את המוצר.

אסטרטגיה תדמיתית

אנו מתייחסים למותג כאל אישיות המבקשת להיות דומיננטית, מרשימה ומקובלת בחברה. ראשית, אנו בוחנים את הרקע שלו, הסביבה בה הוא חי, זירת התחרות וכוחות השוק איתן הוא מתמודד. דרישות הלקוח, בריף מדוייק ואיסוף מידע נכון, הינם גורמי מפתח המאפשרים סיום טקסט.

בואו נתחיל לדבר

שדה חובה
הבקשה שלך נשלחה
פנה אלינו