פורסם בתאריך: 05/12/2015 | בשעה: 20:20
אריזות חטיף עוגיות מיתוג עיצוב אריזה עיצוב מוצר פיתוח שפה מותגית שפה גרפית
מיתוג ופרסום – מיתוג מוצר

מיתוג מוצר לקידום מכירתו

יש לכם מוצר מעולה העומד על המדפים, אבל הוא כמעט לא נמכר למרות שיצאתם במבצעים חסרי תקדים? חושבים שהמוכר בחנות אינו משתדל מספיק? חשוב שתדעו, במרבית המקרים הסיבה למוצר טוב שאינו נמכר אינה בהכרח במוכר. סביר להניח שיש לכם בעיה עם האופן בו מיתגתם ופרסמתם את המוצר. לנו ב- MI יש את כל הכלים לפתור את הבעיה ולהביא את המוצר והעסק שלכם לנקודת תפנית ומינוף חדשה.

מיתוג כחלק אינטגרלי ממכירת מוצרים

השוק המודרני, התחרותי והדינמי של ימינו מציב סטנדרטים חדשים ומאתגרים בפני מפתחי ויצרני מוצרים שונים במשק. הסטנדרטים המקובלים כיום דורשים גישות חכמות ומתקדמות הרבה יותר מאשר הנחות, הטבות ומבצעים, אשר פונות אל נפשו של הלקוח ומבינות את רצונותיו, רגשותיו ותחושותיו. במילים אחרות, על מנת שמוצר יחדור לשווקים בהצלחה, הוא נדרש להתבסס על תהליכי מיתוג ופרסום איכותיים ומקצועיים.

מהו מיתוג מוצר מקצועי?

תהליך מיתוג מוצר שאנו מציעים נשען על הכשרה וידע מקצועי, וכן על ניסיון רב שנים עם שורה ארוכה של לקוחות מרוצים ומוצרים מצליחים. מדובר בתהליך מקיף ומעמיק הכולל מחקר שוק אודות מאפייני המוצר, החברה, השוק וקהל היעד. על בסיס נתונים אלו אנו בונים אסטרטגיית מיתוג מתאימה המיושמת בדרכים ובשיטות רבות. כך למשל, מיתוג המוצר כולל עיצוב מחודש של האריזה, הלוגו, השפה הגרפית, ושימוש מושכל באמצעי הטכנולוגיה והמדיה לפרסומו.

מה המסר של המוצר שלכם?

כשאנו מדברים על מסרי מוצר אין הכוונה למובן מאליו. הכוונה היא להעברת מסר בעל ערך מוסף המזוהה עם המוצר ומייחד אותו, ויוצר בקרב קהל היעד עניין ברכישתו. הווה אומר, שבהתאם למאפייני המוצר וייעודו שזוהו מראש, ייקבע הערך המוסף שלו. כך למשל, ניתן למתג ולפרסם חטיף עוגיות כמוצר מענג או כמוצר סקסי, כסמל סטאטוס או מה שאתה צריך בשביל להרגיש צעיר. בכל מקרה, אנו נוודא שהמסר הנבחר והנכון עבור המוצר שלכם יועבר באופן ייחודי, ממוקד, קליט, מיידי ובולט.

 

להזמנת שירותים ופרטים נוספים

המעוניינים במיתוג מוצר, קידומו ופרסומו באופן יעיל ואפקטיבי, מוזמנים ליצור קשר עם חברת MI
בטלפון: 03-7575000 לקביעת פגישה ולקבלת פרטים נוספים.

פנה אלינו